Organizacja konkursów z nagrodami i loterii fantowych. Co należy do tego przygotować?

Obecnie organizacja loterii promocyjnych jest bardzo modne i jest bardzo często wykorzystywanym narzędziem w działaniach reklamowych produktów, a nawet koncertów.

Takie promocje bazują na dobrej marketingowo współpracy na linii organizator – uczestnik. Muszą ekspresowo wypromować jakiś produkt, wzmocnić działania wprowadzające go na krajowy rynek lub odświeżyć wizerunek. Konkursów jest bardzo wiele, tak jak i sporo jest kanałów dojścia do prawdopodobnie chcącego wziąć w nich udział człowieka.

Zaabsorbował Cię opisywany tu post? Jeśli tak, warto zobaczyć tutaj inne wartościowe artykuły, ponieważ one również są godne uwagi!

baza danych

Autor: Robbes
Źródło: http://www.flickr.com

Osoby chętne do brania udziału w rozmaitych konkursach z nagrodami, często pozostawiają swoje wrażliwe dane teleadresowe, wiek lub nawet informacje o zainteresowaniach, żeby otrzymywać na przykład mailing z newsami. Dane wyciągane są w myśl personalizowania newslettera. Wiele przedsiębiorstw wybiera zakup bazy danych z takimi danymi, aby bombardować konsumentów rozmaitymi wiadomościami. Osoby aktywne, mające natychmiastowy dostęp do sieci przez telefon, bardzo często zaglądają na strony, które gromadzą informacje o aktualnie trwających akcjach lub biorą udział w konkursach na portalach społecznościowych. W ten sposób także udostępniają swoje dane osobowe i teleadresowe. Zakup bazy danych utworzonej w ten sposób jest zgodny z prawem.

Zabawy z wirtualną wygraną (wejściówka do kina po okazaniu ekranu smartfona) albo loterie „samoobsługowe” (gratisowy lód po oddaniu patyczka) są łatwiejsze do przeprowadzenia, bo firmie organizującej odpada pakowanie przesyłek – zapakowywanie wszelkich przesyłek. kolei jeżeli do wygrania jest laptop lub ekspres do kawy, należy wyznaczyć odpowiedzialne osoby do czynności takich jak zweryfikowanie poprawności zgłoszenia, utworzenie profilu uczestnika w bazie danych, powiadomienie uczestników o wygranej i nagrodach specjalnych, zaadresowanie i pakowanie przesyłek, a w końcu zamówienie kuriera.

O modnych konkursach jest zwykle głośno – czy to w mediach tradycyjnych czy w internecie. Jeśli decydujemy się na wzięcie udziału w nich, zadbajmy o to, aby nasze dane osobowe były bezpiecznie przechowywane i nie wyrażajmy zgody na przesyłanie nam ofert elektronicznych i udostępnianie ich w celach marketingowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*