
Wszędzie aż huczy od gwaru tłumów, ale to, co brzmi najgłośniej, to nawoływania sprzedawców, którzy krzyczą nie do kogoś jednego, ale w przestrzeń, tak by ludzie słyszeli: jego stragan jest najlepszy, kupować tylko tu, niedrogo i najlepiej. To, zaraz po wciąż spotykanej taktyce znanej dziś jako marketing szeptany, promocja, która bodaj jako jedna z pionierskich stanowiła mocną i efektywną formę zachwalania towaru.
Zawsze, gdy robiło się popularne jakiekolwiek medium przekazywania bądź wymiany informacji, istniała w nim reklama. Można przywołać dużo przykładów ciągle obecnych we współczesnej gospodarce: gazeta, potem radio, potem telewizja. Teraz prawdziwe plony dla specjalistów od handlu i znawców rynku może zapewnić także Internet, gdzie fachowcy od reklamy posiadają niebywale olbrzymią swobodę działania, żeby przypomnieć chociażby interaktywne postacie reklamy. To wciąż nie wszystko, bo coraz powszechniejsza jest reklama na ekranie ledowym w Bytomiu jest świetnie prosperująca firma, która od pierwszego wykorzystania tej technologii trzyma się jej i udostępnia reklamodawcom coraz więcej powierzchni reklamowej na tych świecących ekranach.

Tego rodzaju reklama – konstrukcje reklamowe wolnostojące jest coraz bardziej znana nie tylko w ludnych miastach, funkcjonuje ona również w mniejszych miejscowościach. Stoi przykładowy telebim informacyjny w Bogatyni – dobrze zlokalizowany przysparza reklamodawcom więcej klientów niż taki ekran w Warszawie, ale schowany gdzieś na małym skrzyżowaniu. w Cieszynie wyświetla poza reklamami ciekawe i przydatne informacje, jak temperaturę, kursy pieniężne i najważniejsze newsy, przez co przyciąga więcej spojrzeń niż zwykły telebim w Olecko postawiono także kilka ekranów, które wydajnie promują reklamowane marki. Przy tym tam postarano się, by ciągłe błyski i ruszające się filmy nie rozpraszały pieszych i zmotoryzowanych na tyle, żeby nie zakłócać bezpieczeństwa na drogach.