Ile czasu specjalistyczna agencja powinna odpowiadać kontrahentowi na zapytanie ofertowe?

Jeśli ktokolwiek prowadzi swoją firmę, to z pewnością chciałby ją prawidłowo rozreklamować w internecie. Podstawową kwestią jest własna witryna www.
Stworzenie właściwej witryny potrzebuje umiejętności oraz czasu.

elektroniczny obieg faktur

Autor: encuentroedublogs
Źródło: http://www.flickr.com
Należałoby w to zainwestować, aby cieszyć się satysfakcjonującymi wynikami. Specjalistyczna agencja wszystkich klientów traktuje z szacunkiem oraz nie ignoruje zapytań. Odpowiedź na pytanie zwrócone do agencji, klient otrzymać powinien najpóźniej na drugi dzień. Przy tak szybko rozwijającym się rynku, żadna agencja interaktywna nie posiada możliwości zezwolenia sobie na ignorancję. Agencja powinna zainteresować się dokładnie wymaganiami klienta i zadać jemu pytania w odniesieniu do jego zapytań. Wszystko to po to, żeby zrozumieć wymagania klienta i poznać jego wizję. Im więcej danych agencja będzie posiadała o spółce, tym dobierze bardziej korzystne narzędzia, aby spełnić wizję takiego klienta. Kluczowe pytania do kontrahenta powinny tyczyć się grupy docelowej, celu witryny i konkurencji.
Ceny za internetowe witryny są bardzo różne. Nie ma jednej sumy, jaką płaci się za portal. Każdy projekt jest wyceniany osobno, a koszty zależne są od wielu kwestii. Kontrahent generalnie płaci za funkcjonalność oraz za ilość treści, które są na witrynie udostępnione. Niezwykle istotne jest to, czy ta witryna będzie zintegrowana z jakimkolwiek sklepem oraz czy będzie miała wersje językowe. Strona online powinna być przede wszystkim intuicyjna. Użytkownik natychmiast musi wiedzieć gdzie co jest na takiej witrynie. Projektowanie strony rozpoczyna się często od makiety, ponieważ są na niej zawarte ważne informacje odnoszące się do układu strony i podstron.

Taka makieta przedstawiona zostaje kontrahentowi, który posiada wgląd w to, jak będzie wyglądać jego strona. Taki plan pozwala na doprecyzowanie istotnych kwestii, które pozwolą w przyszłości uniknąć nieporozumień.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*