Aktualnie coraz bardziej liczą się wartościowe projekty. „Masówka” się kończy, małe projekty są coraz częściej wybierane

Wydaje się, że ogół dąży do jednego – do specjalizacji. Czy widać to na każdym kroku? Właściwie nie, pewne jest jednak, że po latach polskiego kapitalizmu, kiedy w cenie były usługi wielkich podmiotów, następuje niewidoczny na pierwotny rzut oka, przewrót. Otóż, wszystko to, co skupiało się w rękach wielkich podmiotów, czyli każda z usług stopniowo się rozdrabnia. Ludzie zaprzestają selekcjonować miejsca, gdzie pozyskają wszystko, wolą ale warsztaty, zakłady, w których pracują pasjonaci.

aparat

Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Jak najbardziej, nie jest to norma. Najczęściej w tę stronę kierują się ludzie młodzi, którzy poszukują czegoś więcej niż „masówki”.

Czy masz pytania? (https://www.lontex.pl/oskp/dabrowa-gornicza) Nie obawiaj się! My na pewno uszanujemy nawet najmniejszą chęć kontaktu. Więc oczekujemy na oceny od Ciebie.

Wśród innych grup wiekowych rozkłada się to rozmaicie, lecz jak pokazuje ciekawy indeks – większa część starszych ludzi, wychowanych przecież na małych usługach (małe warsztaty) uwielbiają korzystać na przykład z wielkich marketów. Potencjalnie wynika to z tego, że wiążą im się one z niezależnością.

Po latach komunizmu, gdy wszystko było państwowe, a wyboru nie było za dużego, nagle pojawiły się ogromne sklepy oferujące dosłownie wszystko. Młodzi ludzie urodzili się już w tym systemie, zatem dla nich jest to monotonne i bez zasad czy innych wartości. Wybierają więc to, co w ich wierzeniu ma większą wartość. Zamiast pójść do wielkiego marketu wybiorą niewielki sklep fotograficzny .

aparat fotograficzny

Autor: Eugene Romanenko
Źródło: http://www.flickr.com
Pokrewnie będzie z innymi usługami. W dodatku, wielu młodych ludzi ma współcześnie lepszy kontakt z przeróżnymi przedsiębiorstwami, niż kiedyś. Kiedyś, to w ogóle nie było takiej okazji, ponieważ komunikacja była jednostronna (nadawca – odbiorca). Dzisiaj, każdy człowiek, z racji rozwoju internetu i mediów społecznościowych zdoła czuć się jak ktoś znaczący w kontakcie z marką.

I tak oczywiście jest. To podnosi więź, swobodniej o taką więź małym firmom, gdyż mają one bliższy kontakt z wszelkim klientem. Z wielkimi firmami jest trochę trudniej, gdyż tam reguły kontaktu z klientem rządzą się trochę innymi prawami. Mimo wszystko, strategia takich firm, pod naciskiem właśnie tej nowej filozofii obsługi klienta się modyfikuje. Jednocześnie takie firmy muszą bardzo się natrudzić, ażeby zaspokoić każdego klienta. Jedna skarga i od razu może być kryzys, trzeba więc na wszytko uważać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*