Co jest potrzebne do prowadzenia marketu on line od pierwszego dnia?

Domena + względnie serwer. Domena, zatem adres naszego marketu, konieczny będzie bez względu na to, z jakiego silnika korzystamy. Serwer będzie konieczny gdy wybierzemy sklep na bezpłatnym skrypcie lub dedykowane rozwiązanie. Wykorzystanie platformy płatnej w modelu abonamentowym nie nastręcza własnego serwera. Produkty do sklepu. Ewidentna oczywistość, jednakże warto ją tu umieścić. Choć posiadacze sklepów mają różne pomysły na sprzedaż, są tacy, jacy działają w modelu dropshippingowym, czyli nie mają towaru u siebie fizycznie, są jedynie pośrednikiem między zamawiającym a hurtownią. Zdjęcia towarów. Zapakowania do wysyłki. Pudła, koperty bąbelkowe, ewentualnie coś do zabezpieczenia produktów – w zależności od tego, co wyprzedajesz. Koperty bąbelkowe możesz niedrogo zakupić w hurtowniach papierniczych, pudełka w firmach, które specjalizują się w produkcji opakowań zbiorczych, pudełek kartonowych.
Co nie będzie konieczne do razu, lecz warto o tym pomyśleć w przyszłości? Program magazynowy. Jeśli tych zamówień będzie sporo, coraz to więcej, być może będzie trzeba korzystać z jakiegoś programu, w jakim na bieżąco będą uzupełniać się stany magazynowe, a pod koniec miesiąca będzie można wydrukować sprawozdanie z rezultatami sprzedaży, zobacz kasy fiskalne serwis novitus trzebnica. Kasę fiskalną musisz kupić dopiero po przekroczeniu obrotu 20000 złotych w danym roku.
Źródło artykułu –