Najbardziej efektywna reklama outdoorowa

Reklama na monitorze LED pozwoli nam wyróżnić firmę a także jej ofertę spośród wielu innych, dzięki atrakcyjnej i żywej formie pokazów a także doskonałym umiejscowieniom monitorów ledowych, przyciągających spojrzenia ogromnej liczby potencjalnych klientów. Dzięki ogromnym ekranom jesteśmy w stanie przekazać szereg informacji bądź ofert w niespotykany do niedawna sposób.

Wyższość telebimu nad bilbordem jest znaczna. Z badań wypływa, iż reklama wyświetlana na telebimie jest trzecią co do efektywności formą reklamy z dziś występujących na rynku (zaraz po rekomendacji i reklamie w telewizji i radiu). Jednocześnie jest to najskuteczniejsza postać reklamy typu outdoor (link do witryny). Reklamę na bilbordzie zauważa około 2-5% przechodniów. Reklamę wyświetlaną na telebimie widzi natomiast od 75 do 95% osób, zatem jeden telebim pracuje jak 8 do 15 tradycyjnych bilbordów.

Współczesne telebimy są wysokiej klasy narzędziami, służącymi do przesyłu danych (najczęściej promocyjnych) znacznemu gronu odbiorców. Jest to jedyna jak dotychczas technika, która pozwala na emisję obrazu dużej jakości jak też znakomitej widzialności dzięki użyciu diod ledowych. Tylko ta technologia pozwala pokonać blask słońca, co czyni telebimy świetnie widocznymi w świetle dziennym.

Telebimy dają nieograniczone możliwości dynamiczne, przy tym nie wymagają ponoszenia niemałych kosztów druku, umożliwiają dowolne animacje i projekcje filmów. W porównaniu do nieruchomych nośników reklamy outdoorowej (banery, tablice , bilbordy) telebimy LED

telebim reklamowy

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

poprzez swą animowaną odmianę przesyłu danych mają o wiele większą efektywność.

W opisywanym artykule znajdują się bez wątpienia warte zainteresowania wiadomości, ale wejdź także ten link – ta unikalna witryna (https://krakenchairs.com/4-fotele-biurowe) opisuje analogiczną kwestię.

Dodatkowym atutem reklamy na telebimach jest możliwość informowania przechodniów na bieżąco o najświeższych promocjach, obniżkach cen lub też wyprzedażach wskutek opcji szybkiej zmiany przekazu oraz aktualizacji danych w czasie rzeczywistym – szczegóły na stronie. Takowej możliwości nie mieć nie będziemy reklamując nasz artykuł za pomocą tradycyjnego bilbordu.

Ekrany LED charakteryzują się dużą odpornością na labilne warunki pogodowe przy zachowaniu świetnej jakości wyświetlanego komunikatu promocyjnego. Rezultaty ankiet nad efektywnością promocji na telebimach udowadniają intratność inwestycji w tą formę promocji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*