Od dawna praca zarobkowa na słuchawce dominuje wśród propozycji na rynku. Duże korporacje poszukują potentatów na stanowiska doradców telefonicznych czy telefonicznych sprzedawców.
![zabezpieczenia element](http://img.apasq.pl/images/14/5593_w169.jpg)
Rynek pracy ostatnio uległ ogromnym zmianom, które niewątpliwie wpłynęły na rodzaj szukanych kandydatów.
Praca w telefonicznej obsłudze klienta ma niewątpliwie niemało plusów, ale pojawiają się w tym charakterze pracy też negatywne aspekty. Do pozytywnych aspektów pracy na słuchawce zalicza się pośredni kontakt z Klientem. Ten typ pracy jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które są nieśmiałe. Innym plusem tej posady jest często zadowalająca pensja – osiągana głównie dzięki wysokim premią. Poza tym obecnie na rynku jest duży deficyt kandydatów na pracowników do pracy w charakterze konsultanta telefonicznego.
Na pewno negatywnym aspektem pracowania w telefonicznej obsłudze klienta jest znaczne obciążenie uszu, które może prowadzić do chorób.
Naprawdę podoba Ci się ten post? Bardzo nas to raduje. Zatem zapraszamy do nowych tekstów – po prostu najedź na link do strony (https://www.hitmark.pl/zastosowanie/folie-elastyczne/).
Niezwykle istotne jest otóż, aby ciągle sprawdzać stan uszu, bo w innym wypadku można nabawić się choroby zawodowej, co wykluczy możliwość pracy na stanowisku konsultanta telefonicznego. Kolejnym minusem tej pracy jest wysoki stopień stresu podczas rozmów z trudnymi klientami.
Ograniczenie kontaktu przez telefon z niełatwą klientelą skutkujące zminimalizowaniem stopnia stresu może dać system contact center. System ten jest oparty nie tylko na kontakcie telefonicznym z klientelą, ale także wciela takie formy kontaktu jak: e-maile, czaty, czy też smsy.