
Czym właściwie jest i w czym może być pomocny elektroniczny obieg dokumentów? Przykładowo – na ogół sprawa ma się tak, iż do sekretariatu określonej firmy przychodzą dokumenty różnorakiej maści (umowy, faktury, oferty, rachunki, zwykła korespondencja). Przy średniej wielkości zakładach do zgromadzenia takich dokumentów i ich posegregowania wystarczy jedna osoba, przy większych przedsiębiorstwach robi się do dla niej niemożliwe. Taka osoba musi pójść z danym pismem do konkretnej osoby, zdobyć jej akceptację, później udać się do księgowości (dla przykładu – owym pismem jest FV), oddać do opłaty. Z kolei później owa FV z księgowości idzie do archiwum.

Czy uważasz, że odnajdziesz niezbędne dane w odniesieniu do opisywanego zagadnienia? Oczywiście, że tak – przejdź do podstrony (http://www.inte.com.pl/Kontakt/dane-adresowe.html) i kliknij w link tu.
Elektroniczny obieg dokumentów niezwykle to ułatwia i zmniejsza czas do minimum. Druk jest skanowany, idzie do programu i… w tej samej chwili na komputer osoby z organu decyzyjnego. Ta akceptuje i pismo wędruje dalej. Rzecz oczywista to tylko jedna z funkcji (warto wspomnieć o możliwości rejestracji i archiwizacji pism, rozliczania prowizji, obiegu informacji powiadamiających, obsługi zapytań z zewnątrz itd.), ale teraz bardzo istotna.